F14 TOMCAT MM moja pierwsza relacja z budowy

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DonRycho
Posty: 130
Rejestracja: wt maja 03 2005, 12:10
Lokalizacja: Redło

F14 TOMCAT MM moja pierwsza relacja z budowy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: DonRycho »

Zdecydowałem się na relację z budowy tego modelu. Jest to moja pierwsza relacja, a drugi z kolei model samolotu. Przez miesiąc oglądałem relacje z budowy innych modeli. Zmieniłem klej, narzędzia.
Technologia i retusz jeszcze czekają na zmiany.
Model ma dość ascetyczny opis budowy. Autora opracowania cenię sobie bardzo. Poprzedni model był jego autorstwa, sklejał się bardzo dobrze. Byłem mile zaskoczony dokładnością opracowania (P-51B MUSTANG MM 1-2/2003).
Czekam na uwagi, pomoc. Jestem tu nowicjuszem
Pierwsze fotki
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
DonRycho
Posty: 130
Rejestracja: wt maja 03 2005, 12:10
Lokalizacja: Redło

Następne zdjęcia

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: DonRycho »

Budowę zacząłem trochę od końca. Chcę najpierw zrobić końcową część kadłuba z mechanizmem wychylenia płatów

Kolejne fotki
Obrazek
Obrazek
Model zaczyna mieć spore rozmiary. Jak na razie wyczerpuje moje zapasy tektury, co widać na zdjęciach
Piterski
Posty: 1009
Rejestracja: wt sty 11 2005, 19:17
Lokalizacja: Warszawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Piterski »

Świetnie że robisz relacje z jego budowy. Kupiłem ten model w kiosku chociaż na początku nie miałem takiego zamiaru. Będę z ciekawością śledził twoją relację a w szczególności wspomniany mechanizm :)
Na tapecie:GAZ 69M;PGM17.
Awatar użytkownika
Ciechan
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 05 2004, 13:44
Lokalizacja: Szczecin

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Ciechan »