Silnik skończony:
![Obrazek](https://i.postimg.cc/43sbWhVx/P-47-M-020.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/5yTSg7qh/P-47-M-021.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/PfRydJsS/P-47-M-022.jpg)
Jak widać, elementy pokazane poprzednio pomalowane i sklejone do kupy. Dodałem też trochę drutologii.
Więcej już do silnika nie będę dodawał, bo i tak od przodu niewiele będzie widać.
Teraz trudniejsza część. Ukształtowanie wlotów powietrza i przedniej części owiewki.
Starałem się wszystko wyoblić, zaokrąglić i jak najbardziej upodobnić do rzeczywistości.
![Obrazek](https://i.postimg.cc/k4jc6XVX/P-47-M-023.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/W1R7Jy4r/P-47-M-024.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/Dz6QHyPd/P-47-M-025.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/sgp4PJBL/P-47-M-026.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/ZKvcnmJ4/P-47-M-027.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/TwPj6Mk8/P-47-M-028.jpg)
W zasadzie bazowałem na elementach z wycinanki. Od siebie dodałem tylko dodatkowe wręgi. Zresztą były one mocowane do silnika i na nich trzymała się owiewka.
Jak widać elementy trochę pociąłem, powstawiałem trójkąciki, paseczki, powyginałem we wszelkie możliwe strony.
Całość klejona była BCG, potem dodatkowo glutowana i szlifowana, żeby odtworzyć obłości.
Specjalnie pokazuję elementy w stanie surowym, żeby było widać, jak je robiłem.
Teraz trochę trudniejsza część. Trzeba to wszystko wewnątrz pomalować i poprawić retusz na owiewce od zewnątrz.