Masa na podstawkę do dioramy- z czego wykonać?*

budowle, modelowanie przestrzeni i wnętrz.
Broń, figurki oraz modele SF

Moderatorzy: kartonwork, Rafal N.

ODPOWIEDZ
Magik
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 17 2005, 21:25
Lokalizacja: ŁOSICE

Masa na podstawkę do dioramy- z czego wykonać?*

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Magik »

mam pytanie. jestem początkujący i chciałbym żeby mi ktoś podpowiedział coś na temat z czego uformować podstawkę??????????
Pomóżcie żółtodziobowi:-)
z góry dziękuję
galwani
Posty: 731
Rejestracja: pn sie 30 2004, 21:30

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: galwani »

moje przepis

jesli teren ma byc mocno "zroznicowany" to jako podkladu uzywam styropianu, względnie pianki.... wycinam wstępną rzezbe terenu... nastepnie ksztaltuje to wszystko przy pomocy gipsu [ale to raczej marne rozwiazanie], szpachli do drewna [ale w przypadku duzej dioramy drogo wyjdzie] lub ostatnio odkrytego akrylatu [tylko ze nawet po wyschnieciu jest troche miekki i moze sie wgniatac].... przy pomocy jednego z tych specyfikow formuje ostateczna rzezbe terenu, maluje, przyklejam jakies trawki, posypki i inne takie dziwactwa...sadze drzewka i tak dalej ;)

aha... jesli zamierzasz robic droge i slady kol/gąsienic to polecam tą szpachle albo akrylat... rewelacyjnie robi sie w nich slady :D
pzdr :)
Mądry ustępuje głupiemu! Smutna to prawda; toruje ona głupocie drogę do opanowania świata.
Marie von Ebner-Eschenbach
Magik
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 17 2005, 21:25
Lokalizacja: ŁOSICE

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Magik »

dzieki !!!!!!!! wczoraj trochę jeszcze poczytalem na ten temat. Napewno zkorzystam z twojej pomocy mam jeszcze jedno pytanko mam zamiar kupić aerograf i może byś mi coś polecił????? no i napisał coś odnośnie farb do aerografów czego najlepiej używać
Awatar użytkownika
valpurgius
Posty: 90
Rejestracja: pn lut 21 2005, 16:08
Lokalizacja: Zgierz

  • Cytuj