RELACJA: Lockheed Martin F-22 Raptor

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Edmund_Nita, Tempest

Awatar użytkownika
yaa
Posty: 206
Rejestracja: pt paź 31 2003, 17:50
Lokalizacja: Radom

RELACJA: Lockheed Martin F-22 Raptor

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: yaa »

Witam,

Przystepuje do tej relacji "z pewna taka niesmialoscia", jakoze w zasadzie jest to moj drugi w zyciu model (nie licze lat dziecinstwa kiedy to z marnym skutkiem probowalem sie z dostepnymi wtedy w skladnicy harcerskiej Losiami, Jakami i innymi Ilami)... Tak wiec jestem kompletnym nowicjuszem, a postanowilem umiescic tutaj swoje wypociny, zeby sie moze czegos nauczyc od bardziej doswiadczonych. Tak wiec licze na Wasze wypowiedzi, krytyke, porady itd...

Ponad rok temu wpadl mi w lapki model smiglowca RAH-66 Comanche (1:48 - Italeri). W zasadzie nie mialem zamiaru go sklejac, ale tak sie zlozylo, ze go skleilem (to byl ten pierwszy raz ;-) ). Zrobilem to fatalnie, zdaje sobie sprawe, ale mimo to fajnie wyglada na polce. Dla zainteresowanych, rezultat mozna zobaczyc tutaj. No i stalo sie... Zlapalem bakcyla, wiec postanowilem pojsc za ciosem i skleic kolejnego przedstawiciela rodziny amerykanskich STEALTH. Padlo na F-22 Raptora. Kozystajac z doswiadczen zdobytych przy Comanche'u, postawilem sobie za punkt honoru zrobic to najlepiej jak tylko bede w stanie, wkladajac w niego tyle zdrowego rozsadku, cierpliwosci i precyzji na ile bedzie mnie stac.

Tyle wstepu, przechodze do konketow. Model jest w skali 1:48 firmy Revell. Zanim cokolwiek zaczalem robic, przejzalem cala mase zdjec samolotu i doszedlem do wniosku, ze skleje go w konfiguracji gotowosci bojowej z pochowanymi wszystkimi gadzetami (mam na mysli amunicje) wewnatrz lukow amunicyjnych. Docelowo ma to wygladac mniej wecej tak:

Obrazek