Jaki materiał do oszklenia w pojazdach i nie tylko?*

krótko mówiąc po polsku: Tutorial

Moderatorzy: kartonwork, Rafal N.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamulec
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 01 2005, 14:33
Lokalizacja: Elbląg

Jaki materiał do oszklenia w pojazdach i nie tylko?*

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kamulec »

Witam
Jestem początkującym modelarzem i prosiłbym o opinie z jakiego materiału można zrobić szyby w wszelkiego rodzaju pojazdach.
Prosiłbym o pomoc.
galwani
Posty: 731
Rejestracja: pn sie 30 2004, 21:30

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: galwani »

są takie plastikowe teczki na dokumenty... z tyłu maja okladnke nieprzezroczysta, ale przednia okladka jest przezroczysta...i swietnie sie nadaje na szyby... minus tego jest taki ze jest dosc gruba i jesli szyba ma byc wygieta, a nie jest zbyt duza to raczej ten patent nie przejdzie...
ale i z tym mozna sobie poradzic... czasem jak kupuje sie kosmetyki w zestawach [np jakis dezodorant+pianka czy inna kompilacja ;P] to sa w kartonowym opakowaniu, i zwykle z przodu maja przezroczysta folie, coby kupujący mogl sobie wczesniej obejrzec co w srodku ;) jest dosyc cienka i nadaje sie do bardziej "fantazyjnych" szybek :)

obydwa materialy swietnie sprawdzają sie w modelach plastikowych, wiec i do papieru nadać się powinny ;)
kiedys jak bylem mlodszy i nie mialem tego forum ;> to probowalem robic szybki z tasmy klejącej... skeljalem dwa kawalki ze soba...ale eefkt jest gorzej niż marny :/
pozdrawiam :)
Mądry ustępuje głupiemu! Smutna to prawda; toruje ona głupocie drogę do opanowania świata.
Marie von Ebner-Eschenbach
Awatar użytkownika
stazi
Posty: 132
Rejestracja: śr lip 14 2004, 22:40
Lokalizacja: Iława

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: stazi »

witam.