Nowy forumowicz (Le Glorieux) - relacja z budowy

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Edmund_Nita, Tempest

bitels

Nowy forumowicz (Le Glorieux) - relacja z budowy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bitels »

Witam

Może zacznę od początku. Z modelarstwem mam mało współnego - jestem sobie zwykłym informatykiem. Jednakże w dzieciństwie jako 12-13 letni chłopak skleiłem ze 3 modele plastikowe (nie pamiętam jakie - na pewno były to samoloty). Kiedys wspomniałem o tym kobiecie mojego życia: "no że sklejałem kiedyś modele i było to bardzo fajne". Od niedawna kobieta ta jest moją żoną a w prezencie ślubnym podarowała mi...... wielki model żaglowaca. "Le Glorieux" firmy Heller. I przepadłem bo nie wiem jak się do tego zabrać. W dodatku nie ma polskiej instrukcji, a sklejenie tego modelu jest sprawą honoru :-)

Będę wdzięczny za wszelkie rady jak się z tym modelem uporać.

Witam i pozdrawiam wszystkich uczestników.
Ostatnio zmieniony czw wrz 16 2004, 21:38 przez bitels, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Frytek
Posty: 252
Rejestracja: pt maja 02 2003, 14:39
Lokalizacja: Kielce

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Frytek »

bitels - nie znam się na plastikach , ale przede wszystkim naucz się prawie na pamięć instrukcji . I sklejaj model wegług niej. Faktycznie sprawa honoru - jesteśmy z Tobą - więc nie poddaj się czasem. Zapodaj na forum zdjęcia z tego , co już skleiłeś !!
Gatomon

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Gatomon »

Frytek ma racje! Jak jest możliwe to najlepiej przetłumacz instrukcję!
albo jak ktos ma po polsku to niech da!!
Awatar użytkownika
Roobert
Posty: 209
Rejestracja: wt lut 17 2004, 16:23
Lokalizacja: Resko
x 1

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Roobert »