[Relacja] Pruski parowóz towarowy z 1912 roku Tp4 (G81)

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

Impact
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 20 2009, 19:17

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Impact »

Dzisiaj zrobiłem trochę nitów na podłużnicach

Obrazek
uboottd
Posty: 267
Rejestracja: pn lut 16 2004, 0:57
x 3

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: uboottd »

Jedna uwaga: wokół wykrojów maźniczych powinny być śruby, nie nity (przynajnmiej według ogólnych zasad). Ale ładnie równie Ci wyszły :)
Impact
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 20 2009, 19:17

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Impact »

Czekając na farbę zacząłem sklejać silniki. W ogóle z farbą to jakaś paranoja zamówiłem w sklepie internetowym 13 sierpnia i do tej pory nie doszła, osoba która sprzedaje odpisała ze to przez dostawcę, zamówiłem w drugim sklepie to przesyłką kurierską to sprzedawca podał zły adres i przesyłka najprawdopodobniej zamiast wczoraj będzie w przyszłym tygodniu... szkoda słów...
kilka fotek:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Robert_B.
Posty: 237
Rejestracja: czw mar 26 2009, 22:23
Lokalizacja: Wrocław
x 7

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Robert_B. »

Odklej te śruby mocujące otulinę cylindra. Zdecydowanie za duże. 1,0 czy 1,2 mm tam dałeś?
Na twoim miejscu przykleił bym maksymalnie 0,8 mm czy nawet 0,6 mm. Tylko nie wiem czy takie są.
Jeżeli czegoś nie da się zrobić, potrzebny jest ktoś, kto o tym nie wie – przyjdzie i to zrobi.
Obrazek
ODPOWIEDZ