problem z reglerem

modele oraz technika

Moderator: kartonwork

rychenko
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 01 2007, 18:41

problem z reglerem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rychenko »

Witam nam pewnien problem i nie bardzo wiem co robic moze ktos cos mi podpowie, kupilem 3 dni temu regulator EZX-R HITEC , podlaczylem go do odbiornika na 2 kanale tak jak powinno byc i cala reszte czyli zasilanie i kable do silnika , i po wychyleniu przepustnicy miga zielone swiatelko na reglerku a silnik stoi w miejscu po podlaczeniu do odbiornika serwa dziala to w taki sposob ze gdy wychyle przepustnice tez silnik stoi ale gdy trzymam ta przepustnice i zarazem wychyle drugi woland od steru kierunku to i silnik zaczyna chodzic i ster sie wychyla , odbiornik jest napewno sprawny bo po podlaczeniu samych serw chodza one bez problemu na obu kanalach , jaka moze byc przyczyna takiego stanu . reglerek jest programowalny ,ustawilem go od nowa tak jak w intrukcji ale bez efektu reaguje tylko gdy jest podlaczone do odbiornika i serwo i regler. Prosze o jakas porade jesli ktos sie z czyms takim spodkał
Awatar użytkownika
Sicore
Posty: 1263
Rejestracja: wt gru 16 2003, 9:59
Lokalizacja: FRA/LUZ
x 40

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sicore »

Jedyny pomysł, to to, że może jakaś funkcja mixera Ci się włączyła. Jak się da jakiś reset zrób. Więcej Ci nie powiem, bo elektryki to nie moja bajka.
Możesz też spróbować inaczej podłączyć wszystko do odbiornika.
Ja u siebie podłączałem na włączonym, na bieżąco sprawdzając efekty.
Więc nie powinno się nic stać.
ZŁO SQUAD

Samuraj nie ma celu, tylko drogę.
Ki-61 . I-16 typ10 . MS.406 C1 . Bf-109D
rychenko
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 01 2007, 18:41

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rychenko »

Miksera nie moglem właczyc bo to prosta 2 kanałowa aparaturka Hitec Ranger II N
rychenko
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 01 2007, 18:41

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rychenko »

Moze zna ktos jakis link gdzie jest krok po kroku napisane jak zaprogramowac ten regler ,bo nie znam angielskiego i byc moze cos zle robie i w tym tkwi problem
grzesiek90

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiek90 »

sprobuj podlaczyc wszytsko ja mialem ten sa problem i okazalo sie ze musze
drążek dac na maxa potem dopozycji zero i potem wychylałem znowu dążek i silnik chodził;]
rychenko
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 01 2007, 18:41

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rychenko »

Grzesiek mozesz dokladniej napisac co ustawiles ze zaczelo to funkcjonowac
Awatar użytkownika
Sicore
Posty: 1263
Rejestracja: wt gru 16 2003, 9:59
Lokalizacja: FRA/LUZ
x 40

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sicore »

Daj jakiś link do instrukcji do niego, to Ci przetłumaczę.
ZŁO SQUAD

Samuraj nie ma celu, tylko drogę.
Ki-61 . I-16 typ10 . MS.406 C1 . Bf-109D
rychenko
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 01 2007, 18:41

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rychenko »

Awatar użytkownika
Sicore
Posty: 1263
Rejestracja: wt gru 16 2003, 9:59
Lokalizacja: FRA/LUZ
x 40

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sicore »

To będzie wersja skrócona.
Krok 1
Regiel powinien być zamontowany taśmą dwustronną w miejscu z dobrym przepływem powietrza i nie za blisko zawieszenia.
Zobacz w instrukcji podwozia zalecane miejsce.
Krok 2
1 Podłącz regiel do gniazda serwa gazu w odbiorniku, standardowo CH.2
2 Podłącz kable zasilające do silnika, niebieski (-) i żółty (+). Jak nie pasuje wtyk, to podłącz tak by polaryzacja się zgadzała.
3 Uwaga. Upewnij się, że masz zainstalowane na silniku 3 kondesatory 0.1 mikro Farad. Jeden, plus silnika do masy (obudowa silnika), drugi minus silnika do masy i trzeci pomiędzy plusem i minusem.
Nie używaj diód Scottkyego jeśli korzystasz z wstecznego. Mogą one negatywnie wpływać na sterowanie obrotami.
Krok 3
Tryb przód-wsteczny.
1 Włącz odbiornik i jak masz EPA lub ATV (nie wiem co to) ustaw na 100% i wytrymuj na neutrum.
2 Włącz regiel trzymając przycisk SETUP, potem puść go.
3 Regiel mignie raz i neutralna pozycja gazu zostanie ustawiona.
4 Szybko pociągnij gaz na max. Regiel mignie raz i max pozycja gazu zostanie ustawiona.
5 Szybko zahamuj. Regiel mignie raz i pozycja wstecznego i hamulca będzie ustawiona.
6 Puść manetkę gazu. Regiel mignie dwa razy, co będzie oznaczało, że został poprawnie wyregulowany.
7 Jak będzie migał ciągle, znaczy, że coś poszło nie tak. Zacznij regulację od początku.
Tryb tylko przód.
Praktycznie ta sama procedura.

Zalecenia.
1 Nie dopuść do zamoczenia elektroniki.
2 Zawsze instaluj dołączony radiator.
3 Nigdy nie używaj mniejszego napięcia niż 7.2V (6 ogniw) i większego niż 8.4V (7 ogniw).
4 Zawsze instaluj kondesatory na silniku.
5 Nigdy nie używaj diód Scottkyego korzystając z wstecznego.
6 Używaj odpowiedniego przełożenia do danego silnika. Inaczej przegrzejesz regiel, w takim wypadku zastosuj mniejszą zębatkę atakującą.
7 Zawsze upewnij się, że prawidłowo podpiąłeś regiel do aku. Inaczej się zjara.
8 Zawsze włączaj nadajnik pierwszy i wyłączaj ostatni.
9 Zawsze odpinaj aku od regla, gdy nie używasz modelu.
10 Zawsze reperuj uszkodzoną izolacje.
ZŁO SQUAD

Samuraj nie ma celu, tylko drogę.
Ki-61 . I-16 typ10 . MS.406 C1 . Bf-109D
rychenko
Posty: 8
Rejestracja: sob wrz 01 2007, 18:41

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rychenko »

wielkie dzieki za to tłumaczenie Sicore
ODPOWIEDZ