Dzień dobry wszystkim...Po kilku godzinach wyczekiwania...Niestety nie ma tu odpowiedzi, a raczej wytłumaczenia autora dotyczących niezgodności wyglądu jego modelu z oryginalnym samolotem...
Wspominałem już, że raczej posiadam materiały o wszystkim, co związane jest z Radziecką, czy Rosyjską techniką...i troska autora o moje zdolności językowe w języku ojczystym jest nie uzasadniona...
Ale co tam...Mamy, zatem kilka rysunków BI w tym jeden „mający rację”, bo pokazujący przekroje, natomiast dalej nie wiemy, dlaczego model ma inny kształt tych przekroi...
Czy zatem można by powiedzieć, że model z innym kształtem wręg jest niedopracowany...?
To może zbyt śmiała teza dla niektórych, forumowiczów, ale przecież na szczęście nie jest jeszcze wydany... Jeszcze nie trafił do kiosków ...
Z drugiej strony, żeby „nie dać ciała” zapytałem kilku znajomych Rosjan, co sądzą o porównaniu planów z MK do tych według których narysowano model... No reakcje były różne.... hm... ale tylko jedna niecenzuralna... to w zasadzie mnie ucieszyło, oznacza bowiem ze kilkanaście roczników z mozołem zbieranego czasopisma jednak nie powędruje na makulaturę.... stanowi jednak wartościowy materiał dla modelarzy....
Wątpliwości także budzi kształt owiewki kabiny... Dziwne jest to, że inaczej wygląda na zdjęciach pokazanych przez Hartmana, i inaczej na kopii strony z rozkrojami modelu... (inne „detaliki” ze względu na skalę modelu , na razie pomińmy...nazbiera się tego być może więcej, i stracimy orientacje które szczegóły zostały już omówione a które nie....)
Dla zainteresowanych modelarzy...teraz mamy już kilka różnych rysunków BI...
![Obrazek](http://img433.imageshack.us/img433/8788/bi0012mm.th.jpg)
![Obrazek](http://img433.imageshack.us/img433/456/bi0048dq.th.gif)
Te według których autor prawdopodobnie narysował model....
![Obrazek](http://img412.imageshack.us/img412/9439/bi225li.th.png)
I te „bez wartości...” odrzucone przez autora jako „zerowe”....
Pytania pozostają te same.....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)