Nadal trwają prace w temacie kół, a dokładniej w temacie oponowych bieżników. Bardzo dziękuję wszystkim za pomysły i podpowiedzi, przydają się bardzo. Zacząłem od pomysłu najbardziej oczywistego, czyli na wydrukowanie kolejnej warstwy bieżnika, porozcinanie kostek na pojedyncze elementy, czyli w pewien sposób zasugerowałem się tym co proponował Karol. Niestety moja drukarka domowa nie potrafi przewinąć papieru o gramaturze 250, za to całkiem dobrze radzi sobie jeszcze ze 180-ką. Czyli kostki bieżnika wydrukowałem na 180-ce i nakleiłem na całościowe bieżniki, które wcześniej proponowali autorzy wycinanki. Efekt tych zabiegów widać na zdjęciu poniżej. Widać gdzie jest dodatkowa warstwa bieżnika. Zrobiłem to we wszystkich kołach i pomalowałem je aby zobaczyć jak będzie się to prezentować w całości.
Ale czy to jest to...
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/uh2rbncpd/a22_PICT0878.jpg)
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/4yaeyn0v5/a23_PICT0886.jpg)
Na koniec porównanie z jednym z kół, które pozostało mi po poprzednim skończonym modelu. Koło pochodzi z niemieckiej ciężarówki Opel Blitz z czasów II wojny. Tam też wycinałem dodatkowy bieżnik wydrukowany na warstwie papieru i o ile wtedy to jeszcze wyglądało sensownie to teraz chyba jednak liczyłem na coś innego. Być może wynika to także z wielkości koła, bo pomimo tego, że oba samochody są w tej samej skali, to jednak różnice gabarytów pomiędzy nimi są znaczne. Odnoszę wrażenie, że teraz musiało by być tych dodatkowych kostek naprawdę sporo warstw.
![Obrazek](https://s6.postimg.cc/k70ccf29d/a24_PICT0883.jpg)
Co do propozycji kolegi Sicore niestety w tym zakresie jestem jeszcze zdecydowanie zbyt cienki. Dużo wiedzy jeszcze przede mną.
Tym samym zostało mi tylko sięgnąć po lasery, choć i w tym zakresie to będzie dla mnie debiut. Wybór mój padł na bieżnik od Angrafowego Tornada. Bieżniki zamówione i mam mówiąc szczerze nadzieję, że będą one skutecznym i ostatecznym rozwiązaniem.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Do następnego razu. Dzięki i pozdrawiam.