*[Relacja/Samolot] PZL P.24G Answer 2005

Zakończone relacje i galerie gotowych modeli.

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marek P.
Posty: 285
Rejestracja: ndz cze 01 2003, 11:59
Lokalizacja: Olecko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marek P. »

Pisałem, że pasuje...
Obrazek
Awatar użytkownika
OSTOJA
Posty: 1216
Rejestracja: pt gru 19 2008, 14:08
Lokalizacja: Mielec (Ostróda, Iława)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: OSTOJA »

Marek P. pisze:Pisałem, że pasuje...
Znając moje przyzwyczajenie odcinania linii konturowych, byłem pewien, że będzie pasował, szczególnie po Twoim zapewnieniu bo to zawsze tą metodą jestem na lekkim "minusie" ale lepiej jest sprawdzić. :D
STEP BY STEP
Pośpiech jest wskazany tylko przy jedzeniu ze wspólnej miski.
W imadle:
Dorobek
Awatar użytkownika
Marek P.
Posty: 285
Rejestracja: ndz cze 01 2003, 11:59
Lokalizacja: Olecko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marek P. »

Silnik jest bardzo uproszczony. Teraz mam opracowane GR-y 14 na nowo do 3 nowych projektów :)
Obrazek
Awatar użytkownika
OSTOJA
Posty: 1216
Rejestracja: pt gru 19 2008, 14:08
Lokalizacja: Mielec (Ostróda, Iława)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: OSTOJA »

Marek P. pisze:Silnik jest bardzo uproszczony. Teraz mam opracowane GR-y 14 na nowo do 3 nowych projektów :)
A zdradzisz co to za projekty?
STEP BY STEP
Pośpiech jest wskazany tylko przy jedzeniu ze wspólnej miski.
W imadle:
Dorobek
Awatar użytkownika
Marek P.
Posty: 285
Rejestracja: ndz cze 01 2003, 11:59
Lokalizacja: Olecko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marek P. »

Zdradzę... 3 samoloty z tymi silnikami :) Np. 1 prototyp polski. Nie mogę za bardzo "zdradzać" bo są to modele dla mojego wydawnictwa.
Obrazek
Awatar użytkownika
Marek S.
Posty: 309
Rejestracja: pn cze 28 2004, 15:14
Lokalizacja: Grabówka

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marek S. »

to chyba będzie też coś większego z 2 motorkami
I-16, P-11C, Avia S-199, Wibault 70C1
Boeing P-26 "Peashooter", PZL P-24G, WZ-X - siedzi w poczekalni
Awatar użytkownika
OSTOJA
Posty: 1216
Rejestracja: pt gru 19 2008, 14:08
Lokalizacja: Mielec (Ostróda, Iława)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: OSTOJA »

Marek P. pisze:Zdradzę... 3 samoloty z tymi silnikami :)
No to czekamy cierpliwie, tylko nie wiem jak długo. :roll: :razz: :cool: :D
STEP BY STEP
Pośpiech jest wskazany tylko przy jedzeniu ze wspólnej miski.
W imadle:
Dorobek
Awatar użytkownika
Marek S.
Posty: 309
Rejestracja: pn cze 28 2004, 15:14
Lokalizacja: Grabówka

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marek S. »

z polskich nazbierałoby się trochę
co do francuskich....stawiam na 2 silnikowego Potez 631 lub Amiota 351
chociaż toporny Amiot 143 ładnie by się prezentował na półce
I-16, P-11C, Avia S-199, Wibault 70C1
Boeing P-26 "Peashooter", PZL P-24G, WZ-X - siedzi w poczekalni
Awatar użytkownika
Marek P.
Posty: 285
Rejestracja: ndz cze 01 2003, 11:59
Lokalizacja: Olecko

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marek P. »

Nie lepiej Potez 63.11? Kiedyś już go robiłem i był wydany... ale to był 1993 rok :)
Obrazek
Awatar użytkownika
OSTOJA
Posty: 1216
Rejestracja: pt gru 19 2008, 14:08
Lokalizacja: Mielec (Ostróda, Iława)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: OSTOJA »

Ja bym raczej "celował" na PZL.48 Lampart. :D
Wikipedia: - Problemem był napęd samolotu, silniki Gnome-Rhone Mars 14 M05 miały niestabilne warunki cieplne pracy, przegrzewały się uzyskując wysokie temperatury głowic i przekroczone temperatury oleju silnikowego. Wynikało to po części z ich niedopracowania, a po części z dużego wysilenia (duża moc przy małych wymiarach zewnętrznych), co mogło zapowiadać pewne problemy eksploatacyjne.
STEP BY STEP
Pośpiech jest wskazany tylko przy jedzeniu ze wspólnej miski.
W imadle:
Dorobek
ODPOWIEDZ