Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Edmund_Nita, Tempest

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szydercza Gała
Posty: 1578
Rejestracja: pt mar 05 2004, 14:48
Lokalizacja: ZIELONA WYSPA PEŁNA OWIEC
x 6

Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Szydercza Gała » pn paź 16 2017, 23:34

No i co by tradycji stało sie zadość, najnowszy ulep:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i na koniec coś dla wielbicieli i obrońców KŻyRZa :haha:

Obrazek

Obrazek

Pozdrowienia od Pułkownika Mitrofanowa.
0 x
NUR FüR MASON!!!!! :haha:
ZŁO SQUAD
WSPÓŁZAWODNICTWO RACJONALIZATORSKIE- DŹWIGNIĄ POSTĘPU TECHNICZNEGO!
NIE OTWIERAM MINIATUREK !!!

Awatar użytkownika
Piotr80
Posty: 818
Rejestracja: pn maja 04 2009, 18:43
Lokalizacja: Gdynia
x 11

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Piotr80 » wt paź 17 2017, 6:23

Ooo Panie ależ dopieszczony naziol :shock:
To żeś teraz dołożył do pieca... Takie maleństwo i taki łedering... Bożo pęknie z dumy jak zobaczy :faja:
Pozdr
Piotr
0 x
Diament powstaje w wysokiej temperaturze
i wysokim ciśnieniu ;)
-------------------------------------------------
ORP Piorun (422) 1:50 R/C
ORP Groźny (351) 1:50 R/C

Awatar użytkownika
pulpetto
Posty: 558
Rejestracja: pt sty 30 2004, 9:26
Lokalizacja: Radom

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: pulpetto » wt paź 17 2017, 7:54

Ale ładny (znaczy się paskudny - bo z plastyku) łajbek... ;-)
0 x
Klub Modelarsko-Historyczny Sokół Radom

Awatar użytkownika
Tempest
Posty: 2157
Rejestracja: sob maja 10 2003, 0:15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
x 1

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Tempest » wt paź 17 2017, 9:18

najnowszy ulep
Czy można prosić o więcej informacji, np. czy części tylko z zestawu (pewnie nie) czy z dodatkami typu blachy, lufy itp.

Jeśli chodzi o szczegółowość i wykonanie to świetna robota ale ten tzw. łedering jak dla mnie jest zbyt wyrazisty.
0 x
Pozdrawiam
Tempest

Szukajcie a znajdziecie...

Awatar użytkownika
Szydercza Gała
Posty: 1578
Rejestracja: pt mar 05 2004, 14:48
Lokalizacja: ZIELONA WYSPA PEŁNA OWIEC
x 6

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Szydercza Gała » wt paź 17 2017, 15:17

To Dragonowski smart kit, do tego lufy z Mastera i kawałki zestawu Flajhołka co mnie Mundzio oddał ze swoich zasobów. Na to wszystko blaszka z Edka. Do tego jakieś tam samoróby, ale niewiele bo wszystko wymienione powyzej jest raczej na bogato. Olinowanie to drut stalowy 0.06 mm, jakieśtam kawałki 0.03mm i 20 denierowa nitka nylonowa ( tylko te 3 długie miedzy masztami ) Zmalowane dedykowanym zestawem Kriegsmarine od Miga Ramireza. To chyba juz wszystko. AAaaa mikroszkopy to druk 3d z North Stara, zajebiści są i szczerze polecam. Tych samych uzyłem w C.K. U-bootku.
0 x
NUR FüR MASON!!!!! :haha:
ZŁO SQUAD
WSPÓŁZAWODNICTWO RACJONALIZATORSKIE- DŹWIGNIĄ POSTĘPU TECHNICZNEGO!
NIE OTWIERAM MINIATUREK !!!

Awatar użytkownika
QN
Posty: 795
Rejestracja: czw gru 04 2003, 8:29
Lokalizacja: Stasi Las
x 21

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: QN » pn paź 23 2017, 21:06

Nooo Szyderczy, malować to ty umiesz....

I nie tylko. Ładny niszczyciel.
0 x

Awatar użytkownika
Szydercza Gała
Posty: 1578
Rejestracja: pt mar 05 2004, 14:48
Lokalizacja: ZIELONA WYSPA PEŁNA OWIEC
x 6

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Szydercza Gała » pn paź 23 2017, 23:34

A dzięki QŃ-u. Ślina mi ciekła, jak pomyślałem co bym mógł "popsuć" w tym Twoim amerykańcu, coś go ostatnio skończył :haha:
0 x
NUR FüR MASON!!!!! :haha:
ZŁO SQUAD
WSPÓŁZAWODNICTWO RACJONALIZATORSKIE- DŹWIGNIĄ POSTĘPU TECHNICZNEGO!
NIE OTWIERAM MINIATUREK !!!

Awatar użytkownika
pulpetto
Posty: 558
Rejestracja: pt sty 30 2004, 9:26
Lokalizacja: Radom

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: pulpetto » śr paź 25 2017, 7:47

A ja ma pytanie z zupełnie innej "beczki". Co słychać u Pana Pułkownika i Ciapka? Się człek stęsknił za nimi ;-)
0 x
Klub Modelarsko-Historyczny Sokół Radom

Awatar użytkownika
Szydercza Gała
Posty: 1578
Rejestracja: pt mar 05 2004, 14:48
Lokalizacja: ZIELONA WYSPA PEŁNA OWIEC
x 6

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Szydercza Gała » śr paź 25 2017, 22:36

Pułkownik ma się dobrze, na kontrakcie w Breście teraz zapitala, Ciapek dziwkarz jeden zaginął był... znowu, więc Zofjia podwójnie daje się stoczniowcom we znaki :haha:
0 x
NUR FüR MASON!!!!! :haha:
ZŁO SQUAD
WSPÓŁZAWODNICTWO RACJONALIZATORSKIE- DŹWIGNIĄ POSTĘPU TECHNICZNEGO!
NIE OTWIERAM MINIATUREK !!!

Awatar użytkownika
Bartosz B.
Posty: 735
Rejestracja: sob lip 24 2004, 21:02
Lokalizacja: Gorlice / Nonnweiler

Re: Niemiecki niszczyciel Z 39, 1:350, Dragon

Post autor: Bartosz B. » czw paź 26 2017, 17:39

Jest na czym zawiesić oko. :spoko:
0 x

ODPOWIEDZ