Największe głupoty przy klejeniu

Hyde Park czyli "magiel" ale w granicach rozsądku

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
binoz
Posty: 14
Rejestracja: czw wrz 01 2005, 20:22
Lokalizacja: Radom

Największe głupoty przy klejeniu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: binoz »

Witam wsyzstkich!
Jestem strasznym amatorem jeśli chodzi o skejanie modeli kartonowych, ale to co się dzisiaj zdarzyło przechodzi ludzkie pojęcie. :oops: Na mój pierwszy model kartonowy wybralem sobie samolot A6M2-N RUFE. Szło jak po maśle aż do dzisiaj: przy wycinaniu centralnej części skrzydła przeciąłem złożoną (na pół) wycinankę :x Więc mam super wycięty element skrzydła i poprzecinane inne części potrzebne później.
Mam wobec tego propozycje pochwalcie się co jeszcze idiotycznego i bezsensownego może się stać (stało się Wam) podczas zabawy z kartonami. :D
Pozdrawiam Marcin
staszkov

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: staszkov »

Witam.
Fajny pomysł na wątek, ja wylałem cały słoiczek farby na mojego Zero z MM i niezaciekawie później wyglądał:/ i odbył swój dzewiczy lot do kubła hyhyhy.
Awatar użytkownika
Toff
Posty: 311
Rejestracja: wt lip 12 2005, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Toff »

Nakleiłem kiedyś szkielet kadłuba Potiomkina z MM na karton falisty. Potem dziwiłem się, że coś ciężko się wycina, a ponadto jakoś nie bardzo pasuje to wszystko do siebie. Ale jakoś sobie poradziłem :D
Pozdrawiam
Kat
Posty: 704
Rejestracja: ndz kwie 18 2004, 14:44
Lokalizacja: Radom

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kat »

Kiedys zrobiłem tak samo z tygrysem królewskim z gpm :) , przeciołem 2 arkusze, od tamtej pory sprawdzam juz bardzo uwaznie. Kiedys jeszcze chciałem coś podkleić na karton i przez nieuwage podkleiłem na arkusz innego modelu... od tamtej pory czysty brystol oznaczam ołowkiem.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kapek
Posty: 207