[G] Lokomotywa parowa Penydarren, 1/25, Świat z Kartonu

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

Awatar użytkownika
Kapitan1
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 09 2015, 18:23
Lokalizacja: Lublin
x 5

[G] Lokomotywa parowa Penydarren, 1/25, Świat z Kartonu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kapitan1 »

Witam,
Mam na imię Piotr, mam 13 lat a modelarstwem zajmuję się od około 5 lat :) . Najbardziej interesują mnie wszelkiego rodzaju maszyny parowe, a w szczególności pokraczne konstrukcje okrętów i statków z XIX w. i przełomu XIX i XX w., co oczywiście nie oznacza, że nie sklejam nic innego;) Lubuję się w jednostkach rzecznych i portowych, w szczególności holownikach :razz: . Jednak w tej galerii przedstawiam parową lokomotywę Richarda Trevithicka Penydarren z 1804r. Model jest wydawnictwa Świat z Kartonu, pomimo wielu błędów (pomylona numeracja części, skąpa instrukcja montażu) jestem dosyć zadowolony z efektu końcowego. Tutaj link do relacji, jak kto chce może sobie poczytać: http://www.konradus.com/forum/read.php? ... r=0&page=1