[Relacja] Pancernik IJN Fuso 1/200 - Haliński

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

Awatar użytkownika
wieslaw_
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 04 2010, 12:07
Lokalizacja: Bydgoszcz
x 22

[Relacja] Pancernik IJN Fuso 1/200 - Haliński

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wieslaw_ »

Witam serdecznie, mam na imię Wiesław a to jest mój debiut na tym forum. Zawodowo zajmuję się modelowaniem 3D (aktualnie pracuję jako Character Artist w gamedevie).

Muszę przyznać, że śledzę z wielką uwagą kilka wątków, które szczególnie mnie interesują już od jakiegoś czasu a które zmotywowały mnie do powrotu po kilku, (jeśli nie kilkunastu) latach do mojego starego hobby - modelarstwa okrętowego.

Powrót po latach chcę zacząć od modelu pancernika Fuso z wydawnictwa Haliński i z tego co zauważyłem będzie to kolejna relacja z budowy tego pięknego okrętu na forum. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci. Model, (po rozważeniu wielu dylematów) postanowiłem zrobić w pełnej waloryzacji, mam nadzieję, że podołam :) Zważywszy na to, że jestem poniekąd przedstawicielem wolego zawodu i często robię dodatkowe zlecenia w domowym zaciszu, tempo relacji będzie zdecydowanie ślamazarne co pewnie już zauważyliście po datach na załączonych zdjęciach. Mimo wszystko jednak mam zamiar ukończyć projekt.

Do dzieła...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Model wypełniony pianką chciałbym pokryć szpachlówką. Wątek już wcześniej zacząłem na Konradusie.

Pozdrawiam,
Wiesław
Ostatnio zmieniony sob sie 21 2010, 12:26 przez wieslaw_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wieslaw_
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 04 2010, 12:07
Lokalizacja: Bydgoszcz
x 22

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wieslaw_ »

Chwila wolnego czasu od zlecenia i udało mi się popełnić małe postępy w kadłubie. Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale córka rombnęła mi aparat na wakacje.